markkinointi sitaatit

Markkinointiin ja digimarkkinointiin liittyviä enemmän ja vähemmän tunnettuja suomen- ja englanninkielisiä sitaatteja. Sinua saattaa kiinnostaa sitaatit myös aiheista yrittäjyys, johtaminen ja käyttöliittymäsuunnittelu.

Mikä tahansa tekeminen, joka hankkii ja säilyttää asiakkaita, on markkinointia.

Emme ole verkkokauppa, emme ole kivijalkakauppa emmekä torimyyjä. Olemme kauppa ja otamme rahat asiakkaalta keinolla millä tahansa.

People don’t buy what you do, they buy why you do it.

Markkinoilla se voittaa kuka voi käyttää eniten rahaa asiakkaiden hankkimiseen.

Getting the like is easy. It’s a light action. Anything else requires trust.

Markkinoinnin ultimaattinen päämäärä on saada aikaan enemmän myyntiä, useammille asiakkaille, useammin ja/tai korkeampaan hintaan.

Hei markkinoija! Mainoslahjat ja liikelahjat saat erittäin hyvään hintaan Kuusnelonen.fi mainoslahjojen verkkokaupasta. Mainoslahjojen lisäksi monet suositut mainostekstiilit saa Kuusnelosesta Suomen Paras Hinta -takuulla! Valikoimassa paljon myös pikatoimitustuotteita, jos deadline pukkaa päälle.

Nettisivuista...

Speed is key. Sites lose half their visitors when loading.

Never stop testing, and your advertising will never stop improving.

If your business isn't mobile friendly, your business is dead.

Analytiikasta...

Sinun täytyy pitää tarkkaa kirjaa asiakkaistasi. He ovat kuitenkin jo osoittaneet kiinnostuksensa tuotteisiisi.

Tavoite on menestys, ei täydellisen tilastotieteen tekeminen.

Kaikki tärkeä ei ole mitattavissa, eikä kaikki mitattava ole tärkeää.

Without data, you are just another person with an opinion.

Without data, you are just another person with an opinion.

Copy...

Copy on kuin hame naisilla. Sen pitäisi olla tarpeeksi pitkä kattaakseen olennaisen, mutta tarpeeksi lyhyt ollakseen kiinnostava.

Bait without a hook is just food.

Syötti ilman koukkua on vain ruokaa.

Copy is a direct conversation with the customer.

When you have written your headline, you have spent eighty cents out of your dollar.

On average, 8 out of 10 people will read your headline copy, but only 2 out of 10 will read the rest.

Nothing happens until the copy gets written.

Vastaa

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment